Ahoj, rozbiehač!

Pozri si video a založ si svoj R! LIVE profil.

  • Ak nie si registrovaný na rozbehnisa.sk tak sa registruj tu.
  • Ak si už registrovaný, tak sa prihlás do svojho profilu tu.
  • Po prihlásení do profilu klikni sem a vytvor si svoj profil kliknutím na tlačítko “vytvor profil”.
  • Napíš prvý príspevok kliknutím na zelené tlačítko “pridaj príspevok”

Ahoj, rozbiehač!

Pozri si video a založ si svoj R! LIVE profil.

  • Ak nie si registrovaný na rozbehnisa.sk tak sa registruj tu.
  • Ak si už registrovaný, tak sa prihlás do svojho profilu tu.
  • Po prihlásení do profilu klikni sem a vytvor si svoj profil kliknutím na tlačítko “vytvor profil”.
  • Napíš prvý príspevok kliknutím na zelené tlačítko “pridaj príspevok”

Vytvor si svoj profil

Pozri si krátky návod na vytvorenie R! LIVE profilu a spravovanie príspevkov.

  • Ako prvú vec sa registruj do Rozbehni sa! tu.
  • Ak si už registrovaný, tak sa prihlás do svojho profilu tu.
  • Po prihlásení do profilu klikni sem a vytvor si svoj profil kliknutím na tlačítko “vytvor profil”.
  • Napíš prvý príspevok kliknutím na zelené tlačítko “pridaj príspevok”

Odporúčané príspevky

Keďže ako rozbiehač postupuješ podľa Rozbehni sa! procesu chceme, aby bol na tvojom príbehu zjavný. Tu nájdeš kostru odporúčaných príspevkov, ktorých by si sa mal držať. 

#1 Môj nápad

O čom písať:

  • Ako nápad vznikol, ako dlho ho máš v hlave, čo si s ním spravil pred prihlásením
  • Prečo si sa prihlásil a aké sú prvé dojmy z Rozbiehátora
  • Obrázok: Čokoľvek, čo vystihuje tému tvojho nápadu alebo emóciu s ktorou do R! ideš

podnikanie

#2 Prvé zadanie & konzultácia

O čom písať:

  • Čo je výstupom tvojej práce na biznis modely, analýze konkurencie a demo slide
  • Ako hodnotíš konzultáciu, čo sa na nápade zmenilo, aké AHA momenty si prípadne zažil
  • Ako hodnotíš Biznis kalkulačku, ako nápad vypadá cez čísla, čo bolo poučné
  • Obrázok: napríklad porovnanie prvej a druhej verzie demo slidu alebo screenshot Biznis kalkulačky so začiernými číslami

#3 Zákaznícky prieskum

O čom písať:

  • Ako prebehlo oslovovanie zákazníkov a samotný prieskum, koľko bolo respondentov
  • Aké máš základné feedbacky od zákazníkov, čo sa im na nápade páčilo a aké ti dali tipy
  • čo si odnášaš z prvej časti Rozbiehátora a čo si sa celkovo naučil
  • Obrázok: napríklad screenshot obrazovky alebo reálna fotka z rozhovoru so zákazníkom ALEBO screenshot pracovného zošita s poznámkami

#4 Prototyp

O čom písať:

  • Čo bude prototypom tvojho nápadu? Čo si bude môcť zákazník objednať alebo predobjednať? 
  • Kedy budeš považovať nápad za úspešne otestovaný? 
  • V čom je pre teba filozofia takéhoto testovania nová a zaujímavá?
  • Obrázok: Ilustračná fotka prototypu alebo obrázok, ktorý plánuješ použiť na slider webu

#5 Web príprava & spustenie

O čom písať:

  • Ako sa ti písali texty na web, čo si sa pri tom naučil, ako ti pomohla konzultácia 
  • Tvoj web je na svete, aké sú tvoje dojmy, ako sa to celé rodilo, čo išlo ľahko, čo bolo naopak komplikované
  • Obrázok: Screenshot webu alebo fotka selfie s laptopom, na ktorom je zobrazený web

 

#6 Príprava & spustenie kampane

O čom písať:

  • Ako si pripravoval kampaň, na aké publikum cielime, ako ich oslovíme....
  • Ako si spustil kampaň a ako prebieha, čo si sa naučil, čo išlo ľahko a čo nie
  • Obrázok: Obrázky kampane alebo screenshot oslovovacieho emailu, správy na Messengeri či Linkedine

#7 Výsledky & celkové zhodnotenie

O čom písať:

  • Ako dopadla kampaň a celé testovanie nápadu
  • Ako hodnotíš celý Rozbiehátor, koľko to celé trvalo, koľko to celé stálo
  • Čo boli podľa teba kľúčové aktivity a čo si sa pri nich naučil & prečo sa oplatilo zapojiť
  • Obrázok: Čokoľvek, čo vystihuje tvoju skúsenosť alebo najsilnejší moment ALEBO screenshot výsledkov kampane alebo prvej objednávky