Ahoj, rozbiehač!
Pozri si video a založ si svoj R! LIVE profil.
Ahoj, rozbiehač!
Pozri si video a založ si svoj R! LIVE profil.
Vytvor si svoj profil
Pozri si krátky návod na vytvorenie R! LIVE profilu a spravovanie príspevkov.
Odporúčané príspevky
Keďže ako rozbiehač postupuješ podľa Rozbehni sa! procesu chceme, aby bol na tvojom príbehu zjavný. Tu nájdeš kostru odporúčaných príspevkov, ktorých by si sa mal držať.
O čom písať:
- Ako nápad vznikol, ako dlho ho máš v hlave, čo si s ním spravil pred prihlásením
- Prečo si sa prihlásil a aké sú prvé dojmy z Rozbiehátora
- Obrázok: Čokoľvek, čo vystihuje tému tvojho nápadu alebo emóciu s ktorou do R! ideš
O čom písať:
- Čo je výstupom tvojej práce na biznis modely, analýze konkurencie a demo slide
- Ako hodnotíš konzultáciu, čo sa na nápade zmenilo, aké AHA momenty si prípadne zažil
- Ako hodnotíš Biznis kalkulačku, ako nápad vypadá cez čísla, čo bolo poučné
- Obrázok: napríklad porovnanie prvej a druhej verzie demo slidu alebo screenshot Biznis kalkulačky so začiernými číslami
O čom písať:
- Ako prebehlo oslovovanie zákazníkov a samotný prieskum, koľko bolo respondentov
- Aké máš základné feedbacky od zákazníkov, čo sa im na nápade páčilo a aké ti dali tipy
- čo si odnášaš z prvej časti Rozbiehátora a čo si sa celkovo naučil
- Obrázok: napríklad screenshot obrazovky alebo reálna fotka z rozhovoru so zákazníkom ALEBO screenshot pracovného zošita s poznámkami
O čom písať:
- Čo bude prototypom tvojho nápadu? Čo si bude môcť zákazník objednať alebo predobjednať?
- Kedy budeš považovať nápad za úspešne otestovaný?
- V čom je pre teba filozofia takéhoto testovania nová a zaujímavá?
- Obrázok: Ilustračná fotka prototypu alebo obrázok, ktorý plánuješ použiť na slider webu
O čom písať:
- Ako sa ti písali texty na web, čo si sa pri tom naučil, ako ti pomohla konzultácia
- Tvoj web je na svete, aké sú tvoje dojmy, ako sa to celé rodilo, čo išlo ľahko, čo bolo naopak komplikované
- Obrázok: Screenshot webu alebo fotka selfie s laptopom, na ktorom je zobrazený web
O čom písať:
- Ako si pripravoval kampaň, na aké publikum cielime, ako ich oslovíme....
- Ako si spustil kampaň a ako prebieha, čo si sa naučil, čo išlo ľahko a čo nie
- Obrázok: Obrázky kampane alebo screenshot oslovovacieho emailu, správy na Messengeri či Linkedine
O čom písať:
- Ako dopadla kampaň a celé testovanie nápadu
- Ako hodnotíš celý Rozbiehátor, koľko to celé trvalo, koľko to celé stálo
- Čo boli podľa teba kľúčové aktivity a čo si sa pri nich naučil & prečo sa oplatilo zapojiť
- Obrázok: Čokoľvek, čo vystihuje tvoju skúsenosť alebo najsilnejší moment ALEBO screenshot výsledkov kampane alebo prvej objednávky