5 prezentujúcich nápadov, 4 mentori
Pred mentorov sa postavilo dokopy nápadov, ktoré postupne odprezentovali problém, ktorý riešia a prečo sú lepšie než existujúce alternatívy. Boli to tieto nápady:
- Autoor // riešenie vypĺňania a zálohovania dokumentov
- Deeply // sociálny podnik upratovacích služieb
- Former.Bike // dizajnový rastúci bicyklík
- IHLOVE // online krajčírstvo
- Krypton Pro // detektor úniku stlačeného vzduchu
Medzi štyroma mentormi, ktorýípo prezentácii nápadom dávali tozvojové otázky a spätnú väzbu, boli:
- Emil Huraj // Obchodný a marketingový riaditeľ, NAY
- Martin Derňar // Riaditeľ pre Omnichannel, NAY
- Ondrej Bagin // CEO and Co-owner at AUGLIO
- Michal Csonga // Venture partner, Zero gravity capital
Priebeh podujatia a dojmy účastníkov
Každý tím či jednotlivec mal na prezentáciu 5 minút. Potom prišla narad 10-minútová diskusia a feedbackovanie. Dôležité bolo, že autori nápadov sa od seba navzájom učili a boli pri všetkých prezentáciách prítomní. Účasť na NAY feedbacku autori nápadov zhodnotili aj takto:
„Dozvedeli sme sa, aké sú silné a slabé miesta nášho produktu a na čom potrebujeme zapracovať. Okrem feedbacku od poroty nám veľa prinieslo aj sledovanie iných prezentácií a nápadov ,čo nám dalo inspiráciu, ako komunikovať náš nápad efektívnejšie. A potom networking, ktorý viedol k tomu, že sme vedeli do detailu prediskutovať náš projekt aj s inými prezentujúcimi nám priniesol novú motiváciu aj vďaka ktorej sme ešte ten deň oslovili niekoľko potencionálnych zákazníkov s ktorými máme stretnutia v priebehu najbližších týždňov. Takže v skratke, ďakujeme bola to super akcia, ktorá nás a náš produkt posunula vpred :).“