Na prelome septembra a októbra 2020 sme v Rozbehni sa! prišli s novinkou – Večernou školou rýchlopodnikania. Odvtedy sme stihli úspešne ukončiť už 2 turnusy. Prinášame vám zhodnotenie zúčastnených 26 nápadov.

 

 

Prvé 2 turnusy Večernej školy v číslach

  • Zapojilo sa 26 nápadov.
  • Práca na nápade v priemere zabrala každému tímu 3,5 hodín týždenne.
  • 80% účastníkov nemuselo do otestovania nápadu vložiť ani jedno euro.
  • Celkové hodnotenie Večernej školy je 9/10.
  • Účastníci by Večernú školu odporúčali známym s pravdepodobnosťou 90% .

 

Ako hodnotia Večernú školu samotní účastníci?

 

„Pán Kováč je jeden z mála ľudí, ktorí miesto tvrdení, ako vec spraviť nejde, jasne ukáže možnú cestu. Jednoduchými otázkami a úvahami vie odhaliť slabé miesta nápadu, vie poradiť, ako by to išlo, akou cestou sa vydať, aby produkt mal šancu na úspech. Zároveň človeka naučí metódu, ako rýchlo otestovať akýkoľvek nápad. Nesmierna vďaka za túto skúsenosť! “

Radovan Rakovický, tryDEM

 

„Večerná škola mi toho dala veľa, ale tak hlavne som pochopila lepšie potreby zákazníkov a naučila som sa ako zaujať potencIálného zákazníka demoslidom. Bavilo ma aj sledovať vývoj jednotlivých nápadov a pozorovať tú cestu od vzniku nápadu cez realizáciu všetkých krokov až po koniec Večernej školy.“

Eva Lukačková, Zmaľované

 

„Večerná škola bola pre mna míľnikom a štartovacím bodom v tvorení nášho produktu. Je veľmi inšpiratívne pracovať s toľkými ľudmi, ktorí majú rovnaké ciele lebo Vás samých to posúva vpred. Počas celej doby som bola motivovaná robiť úlohy lebo som si skutočne pripadala ako v škole, kde musíte odovzdať domácu úlohu. Ďakujem Jurajovi za pomoc a všetkým z vás ktorí váhate kde a ako začať, odporúčam práve toto. “

Dominika Vargová, Gamesis

 

O čom je Večerná škola rýchlopodnikania?

  • Trvá 4 týždne, počas ktorých majú účastníci možnosť prejsť od nápadu v hlave k prvým zákazníkom.
  • V prvom týždni vypracujú biznis model a zanalyzujú konkurenciu.
  • V druhom ich čaká biznis kalkulačka a skúška správnosti cez čísla.
  • Počas tretieho týždňa začnú oslovovať potenciálnych zákazníkov pomocou demo slidu.
  • V poslednom týždni podniknú zákaznícky priesku s minimálne 5 zázkazníkmi.
  • Viac o Večernej škole sa dočítaš TU.