PREDSTAVENIE

Pozri si úvodné video celej série, kde ti predstavíme čo ťa čaká v nasledujúcich videách. Po jeho vzhliadnutí by si mal chápať.

Základné ponaučenia

  • viem, že existuje technika, ako si všímať nápady
  • chápem, že nie všetky nápady sú vhodné pre začiatočníka
  • rozumiem, že treba nápad poriadne pogoogliť
  • viem, že je dôležité opinpongovať nápad so zákazníkmi

01 R! OPTIKA

Pozri si video ako rozpoznávať nové nápady a pretavovať "problémy" do príležitostí nasadením rozbiehačskej optiky. 

Základné ponaučenia

  • chápem, že nápad sa nenájde, nápad sa všimne
  • viem, ako si všímať príležitosti pozorovaním "problémov"
  • poznám "pinstagooglenie" ako doplnkovú techniku na hľadanie nápadov 

02 K.O. KRITÉRIÁ

Spoznaj, ktoré nápady nie sú vhodné na rozbehnutie pre začiatočníkov a nauč sa, ako ich pretaviť na O.K. nápady. 

Základné ponaučenia

  • viem, že existuje 7 K.O. kritérií pre biznis nápady
  • vyskúšal som si posúdiť 10 vzorových nápadov
  • chápem, že si môžem ťažšie nápady nechať na "potom"

03 O.K. NÁPADY

Spoznaj techniky ako premeniť K.O. nápady na O.K. nápady na ukážke dvoch prípadových štúdií.

Základné ponaučenia

  • viem, že existujú techniky ako premienať K.O. nápady na O.K. nápady 
  • vyskúšal som si Biznis zmenáreň na 2 nápadoch 
  • viem, že bližšie informácie o O.K. technikách nájdem tu

04 ANALÝZA KONKURENCIE

Nauč sa rýchlo pogoogliť konkurenciu a alternatívy pre svoj nápad a zisti ako môžeš svoj nápad odlíšiť. 

Základné ponaučenia

  • chápem, že skoro všetko už bolo vymyslené
  • viem, ako rýchlo a efektívne googliť konkurenciu
  • rozumiem, že môj nápad potrebujem odlíšiť

05 ZÁKAZNÍCKY PINGPONG

Pochop akým spôsobom zrealizovať rýchly zákaznícky prieskum a čo sa pýtať a nepýtať tvojich respondentov.

Základné ponaučenia

  • viem, že potrebujem konfrontovať svoje dohady o nápade s cieľovou skupinou
  • chápem prečo je rozhovor lepší nástroj ako dotazník
  • poznám demo slide ako zákadný nástroj pre predstavenie nápadu