V utorok 6. decembra medzi 11 a 13:00 sme v Campus City pv Bratislave usporiadali pre vybrané nápady v spolupráci so spoločnosťou NAY a.s. expresný mentoring.
 

5 prezentujúcich nápadov, 4 mentori

Pred mentorov sa postavilo dokopy  nápadov, ktoré postupne odprezentovali problém, ktorý riešia a prečo sú lepšie než existujúce alternatívy. Boli to tieto nápady:

  • Autoor // riešenie vypĺňania a zálohovania dokumentov
  • Deeply // sociálny podnik upratovacích služieb
  • Former.Bike // dizajnový rastúci bicyklík
  • IHLOVE // online krajčírstvo
  • Krypton Pro // detektor úniku stlačeného vzduchu

Medzi štyroma mentormi, ktorýípo prezentácii nápadom dávali tozvojové otázky a spätnú väzbu, boli:

  • Emil Huraj // Obchodný a marketingový riaditeľ, NAY
  • Martin Derňar // Riaditeľ pre Omnichannel, NAY
  • Ondrej Bagin // CEO and Co-owner at AUGLIO
  • Michal Csonga // Venture partner, Zero gravity capital

Priebeh podujatia a dojmy účastníkov

Každý tím či jednotlivec mal na prezentáciu 5 minút. Potom prišla narad 10-minútová diskusia a feedbackovanie. Dôležité bolo, že autori nápadov sa od seba navzájom učili a boli pri všetkých prezentáciách prítomní. Účasť na NAY feedbacku autori nápadov zhodnotili aj takto:

„Dozvedeli sme sa, aké sú silné a slabé miesta nášho produktu a na čom potrebujeme zapracovať. Okrem feedbacku od poroty nám veľa prinieslo aj sledovanie iných prezentácií a nápadov ,čo nám dalo inspiráciu, ako komunikovať náš nápad efektívnejšie. A potom networking, ktorý viedol k tomu, že sme vedeli do detailu prediskutovať náš projekt aj s inými prezentujúcimi nám priniesol novú motiváciu aj vďaka ktorej sme ešte ten deň oslovili niekoľko potencionálnych zákazníkov s ktorými máme stretnutia v priebehu najbližších týždňov. Takže v skratke, ďakujeme bola to super akcia, ktorá nás a náš produkt posunula vpred :).“

 
„Asi naj akcia, na ktorej som doposiaľ bola. Zistila som, že dosť veci vypálilo inak, ako je v skutočnosti = ponaučenie do budúcna. Počítajte so mnou aj budúci rok alebo kedykoľvek 😊. Veľká vďaka, že som mohla prísť. Páčili sa mi tie pohľady úplne nezaujatých ľudí, ktorí naozaj počujú prvý krát o vašom biznise a vedia poznamenať chyby, pretože to vidia so zdravým odstupom.“