Popis toho, čo predávame, čo je presne našim produktom na maximálne 2 riadky.
Popis toho, kto sú naši zákazníci, na koho sa zameriavame na maximálne 2 riadky.
Popis toho, v čom sme odlišný od konkurenčných riešení a zákazníckych alternatív.
Popis toho, prečo na nápade pracujeme a čo chceme dosiahuť na maximálne 2 riadky.
Meno priezvisko, pozícia, linkedin profil
email@nazovnapadu.sk
nazovnapadu.sk
facebook.com/nazovnapadu
instagram.com/rozbehnisa
NÁZOV NÁPADU
Popis nápadu v jednej vete na maximálne dva riadky.
#názov kraja
#téma nápadu
#jadro tímu
1. Týždenná správa
Rozbiehač pridá počet hodín a eur, ktoré do nápadu v týždni investoval a napíše krátku správu, čomu sa venoval. Automaticky sa na profile upraví počet hodín a náklady.
Počet hodín: 4h
Priame náklady: 12€ na X
2. Míľnik
Je konkrétny výstup projektu, napríklad vytvorený biznis model, alebo stretnutie s prvým zákazníkom. Míľniky sú nami definované a rozbiehač si ich vyberá zo zoznamu nižšie.
- Vytvorený biznis model
- 10 alternatív a zoznam konkurencie
- Skúška správnosti nápadu cez čísla
- Vytvorený demo slide
- Stretnutie s prvým zákazníkom
3. AHA moment
Je akékoľvek silné ponaučenie, napríklad tip od zákazníka alebo objavenie silnej konkurencie. Zapisuje sa v čase, keď nastane
#rozbiehamsa
Spoznaj ďalšie nápady
Rozbehni svoj nápad chytro
90% nápadov nezarába, pretože produkt nikto nechce. Preto na začiatku svoj produkt nebuduj, ale otestuj.
Registruj sa a získaj 30 minútový rýchlokurz zdarma.
Naučíš sa ako rozbiehať nápady bez rizika.