KOMPLETNÝ VIDEOKURZ
Skôr ako investuješ 500+€ za logo, založenie firmy či vytvorenie eshopu si over kvalitu tvojho nápadu. Ušetríš nielen kopec času a peňazí, ale aj získaš istotu, že o tvoj nápad bude záujem.
ČO SA V KURZE NAUČÍŠ
- rozpoznávať nové nápady a posudzovať ich potenciál
- vytvárať biznis modely a spraviť skúšku správnosti nápadu cez čísla
- vylepšovať svoje nápady tak, aby boli 2x lepšie ako konkurencia
- osloviť zákazníkov a zrealizovať zákaznícky prieskum
- vytvoriť prototyp nápadu a jednoduchý testovací web
- zrealizovať online marketingovú kampaň a merať jej úspešnosť
- testovať nápady v malom a uistiť sa, či stoja za to
Vyber si kurz
VIDEO KURZ
VIDEO KURZ + DIAGNOSTIKA
Ak zistíš, že zakúpená služba nie je pre teba tá pravá, máš 14 dňovú garanciu na vrátenie peňazí v plnej výške.
PRE KOHO JE KURZ URČENÝ
- Expert z korporácie, ktorý chce začať podnikať
- Začínajúci podnikateľ, ktorého nápad ešte neuživí
- Proaktívny študent, ktorý sa nespolieha len na školu
- Mamička na materskej, ktorá chce kariérnu zmenu
- Skúsený manažér, ktorý chce zúročiť svoje skúsenosti
- Senior plný síl, ktorý sa necíti na dôchodok
Úspešní absolventi kurzu
Adam Gandžala
Dana Palušová
Matej Zámečník
Časté otázky
Podľa štatistík 90 % nápadov nezarába, pretože produkt alebo službu nikto nechce. Ak máš nápad na podnikanie, mal by si čo najrýchlejšie a najlacnejšie otestovať, či je oň záujem. Ak to nespravíš, je veľmi pravdepodobné, že investuješ kopec času a peňazí do niečoho, čo nebude fungovať.
To nevie povedať nikto. Preto ťa naučíme ako nápad otestovať v malom a neinvestovať do neho zbytočne veľa času, peňazí a nádejí. Testovanie nápadu v malom ti umožní upravovať tvoj nápad “za behu” na základe spoznávania zákazníckych potrieb. To zvýši jeho šance na úspech.
Nič sa nedeje. Najhoršie, čo sa môže stať, že úspešne otestuješ, že o nápad v pôvodnej podobe nie je záujem. Budeš sa môcť rozhodnúť či rozbehneš upravenú verziu nápadu alebo nový nápad podľa postupu, ktorý si sa naučil.
Ak zistíš, že ti kurz nepomáha, môžeš do 14 dní získať svoje peniaze späť bez udania dôvodu.
Kurzom prešlo viac ako 300 rozbiehačov a vybrané rozbehnuté firmy si môžeš pozrieť referenciách.
Spolupracujeme s mnohými ľuďmi, ktorí už podnikajú. Zvyčajne ide o intuitívnych podnikateľov, ktorí sa do podnikania pustili metódou pokus-omyl. Zisťujú, že ich nápad naplno neuživí a rozmýšľajú, čo s tým. Pomáhame im upraviť ich nápady, prípadne vymýšľať nové, odlíšiť ich od konkurencie a rýchlo otestovať, ktorým smerom sa vybrať.
Určite áno. Pochopíš základy tvorby predajných webov a budeš si vedieť “vyklikať” web sám na základe vzorovej šablóny. Ak na to nebudeš mať čas alebo to budeš chcieť nechať v rukách expertov, môžeš si vybrať niekoho z našich referencií.
Týmto informáciám sa v kurze nevenujeme, keďže nastupujú až po otestovaní nápadu. Sú navyše bežne dostupné online a nájdeš ich prehľadne popísané napríklad na podnikajte.sk
Na čo by nám bol? Živíme sa tým, že pomáhame iným rozbehnúť ich nápady. Ak by sme len jeden nápad “ukradli”, tak prídeme o všetok kredit, ktorý som si dlhé roky budovali. Ak sa do podnikania nakoniec pustíš, tak pochopíš, že nápady sú jednoduché. Ťažká je ich realizácia. Samozrejme, garantujeme ti, že o tvojom nápade či obsahu našich konzultácií zachováme mlčanlivosť.
Výstupom diagnostiky je dokument, ktorý obsahuje nasledovné časti:
(1) zhodnotenie biznis modelu a tipy na jeho vylepšenie,
(2) analýza konkurencie a návrh na odlíšenie v podobe matice konkurencie,
(3) skúška správnosti nápadu cez čísla a prepočítanie nákladov a predajnej ceny produktov alebo služieb a
(4) návrh prototypu a otestovania nápadu čo najrýchlejšie a najlacnejšie.
Dokument si prejdeme v rámci individuálnej konzultácie
Diagnostika nápadu je plnohodnotná cez telefón alebo skype. Ak sa chceš stretnúť osobne, môžete si s Jurajom dohodnúť stretnutie v Ostrave, kde žije, alebo v Bratislave, kde je 2 až 3-krát za mesiac. Preferujeme však online konzultáciu, ktorá nás nelimituje časom a ani miestom.
Ak si “holoritník” a začínaš úplne od nuly, vyhni sa akýmkoľvek “kamenným biznisom”. Tým myslíme akúkoľvek prevádzku typu pizzéria, kaviareň, predajňa či penzión. Máš strašne veľa nákladov a príjmy v nedohľadne. Takisto nechoď do portálov a biznisov, ktoré vyžadujú “trhovisko”. Budú fungovať len vtedy, ak budeš mať kopec kupujúcich a predávajúcich, čo je veľmi náročné a drahé.