ChemPlay

ChemPlay je nová didaktická hra na zábavné a príťažlivé učenie anorganickej chémie.

A. Nápad

Na ChemPlejákov nás nakontaktoval Vaco z kreatívneho priestoru Connect. Energia, ktorá sršala zo 16 ročných zakladateľov Aďa a Ivky nás nenechala chladnými a rozhodli sme sa im pomôcť. Ich nápadom bola stolová hra na výučbu anorganickej chémie.

chemplay_tim_final

B. Biznis model

Pri tvorba biznis modelu stál tím pred otázkou, na aký typ zákazníka sa sústrediť. Očividnou možnosťou bolo ponúkať to školám ako učebnú pomôcku. Alternatívnymi zákazníkmi boli úspešní absolventi alebo zriaďovatelia, ktorí to mohli pre „svoju“ školu zakúpiť (kto ponúkal niekedy niečo školám, ten chápe, že to nie je až také jednoduché ako sa to zdá).

C. Prieskum

Aďo s Ivkou už viac ako rok testovali hru na školách a predstavovali ju učiteľom chémie na rozličných podujatiach. Prototyp hry zhotovili zo scrabble krabice a hracie plány vytlačili v kopy centre. Hra mala úspech, žiakov aj učiteľov jednoznačne zaujala. Tento záujem však nebol pretavený do objednávok hry a bolo otázne, či si hru za jej predajnú cenu niekto objedná.

D. Testovanie

Autorom sme pomohli nahradiť ich aktuálnu informačnú stránku novou webstránkou, ktorá sa sústredila na predaj hry prostredníctvom predobjednávky. Návštevník si mohol hru objednať v S až XL balení v závislosti od počtu hráčov a zaplatiť za ňu cca 29€ – 89€.

chemplay_web

V rámci kampane sme sa okrem testovacieho facebook postu cieleného na rodičov zamerali na priame emailové oslovovanie škôl. Výsledkom bolo niekoľko predobjednávok hry a potvrdenie záujmu zákazníkov o tento produkt.

Zhodnotenie

Aďo a Ivka robili strašne veľa aktivít a chýbal im ťah na bránu. Sme radi, že sme im pomohli otestovať záujem o hru a získať prvé predobjednávky. S tímom sme stále v spojení a pomáhame im získať dodatočné financie potrebné pre vytlačenie prvej série hry.

OTESTUJ SVOJ NÁPAD. ZÍSKAJ STARTER! S 55% ZĽAVOU